Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2017

Νατάσα Μποφίλιου:Εντεχνη πατριαρχική υποβολή

Ποτέ κανείς δεν έριξε την τιμή του[ούτε και λέρωσε την ψυχή του]λαϊκίζοντας


Περίεργα παιχνίδια παίζουν μερικές φορές οι συμπτώσεις:Το ίδιο σαββατοκύριακο που ο Κ.Μητσοτάκης αποκήρυξε την οικογενειοκρατία,δεσμευόμενος ότι δεν θα βάλει σε κυβερνητική θέση την αδελφή του την Ντόρα,και που πάνω που κάθε πολίτης/ψηφοφόρος ένιωσε ότι επιτέλους γλιτώσε απο την οικογενειοκρατία στην πολιτική ζωή,ήρθε με συνέντευξη της η Νατάσα η Μποφίλιου να ταράξει τα νερά και να υπενθυμίσει στον πανταχού παρών λαϊκισμό[ασχέτως αν αυτός παριστάνει ότι δήθεν δεν καταλαβαίνει,ή,ακόμη χειρότερα,νομίζει ότι η ''οικογενειοκρατία'' είναι κάτι που αφορά μόνο τον γιόκα και την κορούλα που ακολουθεί το επάγγελμα,εκτός κι από τις αντιλήψεις,του πατερούλη] ότι τα γούστα των πολιτικών ταιριάζουν απόλυτα με τα γούστα αρκετά μεγάλου μέρους των ψηφοφόρων[που τους ενοχλεί η οικογενειοκρατία μόνο στην πολιτική ζωή,τη ζωή των άλλων κι όχι στη δική τους:Πράγματι,η ''επανάσταση''ξεκινά πρωτίστως απο το ''λαό'',Νατάσα,αρκεί κι αυτός να μην είναι σαρξ εκ της σαρκός του πολιτικού συστήματος που τώρα που τελειώσαν τα δανεικά θυμήθηκε να σιχτιρίσει].
Η Νατάσα η Μποφίλιου δήλωσε ότι ψηφίζει ΚΚΕ γιατί οι παππούδες της ήταν στο ΕΑΜ-ΕΛΑΣ και σκοτώθηκαν στην αντίσταση.Μια ανάλογη δήλωση είχε κάνει κι η Ευα η Καϊλή,μόνο που τον δικό της στενό συγγενή δήλωσε ότι τον φάγανε οι κομμουνιστές.Αμέσως οι μπο-φίλιες δυνάμεις ψάξανε τις χρονολογίες και βρήκαν ότι δεν ταιριάζουν με αυτή την αφήγηση της Καϊλή.Χωρίς να προσδοκώ ότι θα γίνει και κάτι ανάλογο για την Μποφίλιου,αναρωτιέμαι μόνος μου αν οι παππούδες της[και οι δύο στην αντίσταση,οπότε λόγω οικογενειακής ανατροφής και των συνεπαγόμενων αφηγήσεων το κορίτσι δεν θα μπορούσε να ρίχνει κάτι άλλο πέρα απο ΚΚΕ στη κάλπη]πήγαν απο κατοχική πείνα,ή από χέρι γερμανού,ή από χέρι ταγματασφαλίτη,ή μήπως τελικώς πέσανε ηρωικά μαχόμενοι όντας στελέχη του δημοκρατικού στρατού στο Γράμμο και τον Βίτσι,στον λεγόμενο και συμμοριτοπόλεμο.Εντάξει,λίγο δύσκολο είναι να έχει μπερδέψει η Μποφίλιου την αντίσταση με τον εμφύλιο,αλλά δηλώνοντας τροτσκίστρια που ψηφίζει  σταλινικό ΚΚΕ,αφήνει περιθώρια υποψιών.
Ενα πρώτο συμπέρασμα είναι ότι το μπετοναρισμένο ποσοστό του ΚΚΕ που το στέλνει στη βουλή σε κάθε εκλογές,δεν πέφτει ούτε με την αποδημία στον άλλο κόσμο των όσων πολέμησαν στην αντίσταση χωρίς να πεθάνουνε απ'αυτήν και τυγχάνει,είτε να ζουν ακόμη,είτε να έχουν αποδημήσει,αφήνοντας όμως απογόνους.
Ενα δεύτερο συμπέρασμα είναι ότι με αυτή τη λογική που αιτιολογεί την ψήφο της η Μποφίλιου[και που φυσικά δεν είναι η μόνη με τέτοια ''κριτήρια'' ψήφου],κάποιος που θα ήθελε να τιμήσει το γενεαλογικό του δέντρο όπως η Νατάσα,αλλά αυτό το δέντρο δεν πολέμησε τους παππούδες της Μποφίλιου[είτε δεν γούσταρε κανένα απο τα δύο στρατόπεδα,μένοντας αμέτοχο],μπορεί να πάει,βολικότερα,ακόμη πιο πίσω στον χρόνο ώστε να έχει τη δικαιολογία να ψηφίζει π.χ. Κυριάκο Βελόπουλο που είναι με τον Πούτιν και τη Ρωσία,επικαλούμενος τους προπάππους του προπάππου των παππούδων του που πολέμησαν με τον Κολοκοτρώνη,ο οποίος ήταν,ως γνωστόν,με το Ρωσικό κόμμα-αλλά και ήταν επαναστάτης/ηγέτης που πήρε τα βουνά για να ηγηθεί της ελληνικής επανάστασης.Τώρα εαν αυτή ήταν μόνο τοπικής εμβέλειας και σημασίας κι όχι παγκόσμια και για όλους όπως την θέλει η Μποφίλιου,ας μελετήσει την ιστορία κι ίσως δει ότι εκείνα τα χρόνια ήταν η έξαρση της επανάστασης για τη δημιουργία των εθνών κρατών,οπότε κι η ελληνική επανάσταση εντάσσεται σε κάτι ευρύτερο,όπως αρέσει στη Νατάσα-απ'την άλλη λόγω Τρότσκυ,θα την καταλάβω εάν σκεφτεί ότι τη παγκόσμια επανάσταση του κομμουνισμού την υπονομεύουν τα διάσπαρτα και ποικιλώνυμα έθνη κράτη,αλλά αυτά τα διλήμματα έχει η βαθιά σκέψη Ν.Μποφίλιου[και η καθολική ψήφος].

Η Νατάσα δεν έχει μόνο όμως επικριτές,έχει και θαυμαστές.Μερίς του λαού τουιτάρει υπέρ της:

Εντάξει,εδώ η επιβράβευση είναι έμμεση:Μαλακίες δεν λέει μόνο η Μποφίλιου και στο φινάλε η Μποφίλιου δεν είναι πολιτικός.Το κλασικά άσχετο με το θέμα ''ναι αλλά για τους άλλους δεν λέτε τίποτα''-λες κι οι μόνοι άνθρωποι που επιβραβεύονται σε μια κοινωνία είναι μόνο όσοι ψηφίζονται για αντιπρόσωποι.
Υπάρχουν βέβαια και βέροι υποστηριχτές,αν κι η θεωρία τους για την μοναδικότητα της Νατάσας,μπορεί να θεωρηθεί ατομικιστική,αντιαριστερή και κατά την ισότητας.Απ'την άλλη όμως,ας δώσει βάση σε αυτό το υποστηριχτικό της τιμής και της ψυχής της τουίτ:Ισως η Νατάσα ψάχνει για ηγέτη κάπου αλλού εκτός από εκεί που πραγματικά υπάρχει[εντός του εαυτού της]


Και μιας που τη βρίζουν και ναζί χρυσαυγίτες,όποιος είναι αντικομμουνιστής[η απλά δεν μπορεί να διαβάζει ακόμη μετά απο τρία μνημόνια λαϊκιστικές μπούρδες],είναι κι αυτός χρυσαυγίτης-τίποτ'άλλο δεν συγκράτησε απο όσα είπε η Νατάσα:

Κι άλλο ένα κλασικό δείγμα της ελληνικής παιδείας και του δημόσιου διαλόγου που απορρέει εξ αυτής:
Δεν ασχολούμαι με το περιεχόμενο των λόγων της Μποφίλιου,αλλά την κρίνω θετικά εξαιτία της αρνητικής γνώμης που έχω γι'αυτούς που της την είπαν.Ισως γιατί μπήκε μπροστάρης ο σεσημασμένος σεξιστής Τατσόπουλος[αλλιώς φανταζόταν τον ηγέτη η Νατάσα]ξεσηκώθηκε κι αυτό το κύμα ''σεξισμού'' εναντίον της καλλιτέχνιδος.Που να δήλωνε κιόλας ο άμοιρος ο Τατσόπουλος ότι,όχι μόνο έχει πάει με την μισή Αθήνα,αλλά επιχείρησε να την πηδήξει και ολόκληρη,αποτυγχάνοντας-γιατί και οι χυλόπιτες είναι μέσα στο μενού.


Η Νατάσα που τόλμησε να συγκρουστεί και με το λαϊκό αίσθημα που ανακουφίστηκε ακούγοντας τις εξαγγελίες Μητσοτάκη περί συμβολικής κατάργησης της οικογενειοκρατίας που θα συμβεί στην μελλοντική του κυβέρνηση,έγινε βάιραλ,αλλά δεν πτοήθηκε και ανταπάντησε στους χλευασμούς.
Αθελα της η σύγκρουση με το λαϊκό αίσθημα,απλά έκατσε το τάιμινγκ.Αθελα της,παρότι μηρυκάζει κάτι για ισότητα,όχι φυσικά ισότητα στη πάταξη της οικογενειοκρατίας και για  ψηφοφόρους και για πολιτικούς,αλλά ισότητα για την Ευρώπη των καθ'έκαστων λαών εις την οποία πιστεύει,και κυρίως αλληλεγγύη για τα κουσούρια τους-πολύ...αντιτροτσκιστικό το βρίσκω αυτό.Κοινώς,αφήστε μας ευρωπαίοι με την δικτατορία σας στην ησυχία μας,να πορευτούμε όπως πριν]:http://www.lifo.gr/now/people/171613
Σε αυτήν τη Ευρώπη πιστεύει η Μποφίλιου[σε αυτήν πίστευε κι ο Τσίπρας,αλλά ας όψεται που οι παππούδες της πολέμησαν με τον ελας,αλλιώς θα τον ψήφιζε και με τα δύο χέρια],αλλά η απάντηση της δεν μένει στο πολιτικό του πράγματος:Πιστεύει και στη μουσική η Νατάσα,στον έρωτα[κάνε έρωτα,δηλαδή οργανωμένη...πάλη,κι όχι επανάσταση,Νατάσα],στον άθρωπο και γενικώς στα όμορφα[βλέπε βολικά/απλουστευμένα]πράγματα.Επίσης πιστεύει στο δικαίωμα να είναι ο εαυτός της μαζί με τις αντιθέσεις που αυτός κουβαλά.Φυσικά επειδή η Νατάσα δεν αναμασά και δεν υπηρετεί,επαναλαμβάνω δεν αναμασά και δεν υπηρετεί,κανένα στερεότυπο,επικεντρώνεται,σαν ατεχνοέντεχνη λαϊκίστρια,στα δικαιώματα έκφρασης που πηγάζουν εξαιτίας του αντιφατικού εαυτού της[που βασανίζεται απ'τις αντιθέσεις,όπως το να ψηφίζει ΚΚΕ,παρότι δεν συμφωνεί σε πολλά μαζί του,γιατί οι παππούδες της πριν 60 και βάλε χρόνια ήταν στον εαμ/ελας],αλλά δεν αναγνωρίζει την υποχρέωση[που φέρει αυτό της το δικαίωμα]του να δέχεται την κριτική των άλλων που την ακούνε[και στους οποίους προφανώς απευθύνεται],ακόμη και τον χλευασμό.
Η Νατάσα δεν πιστεύει στο φόβο και στη σιωπή,απλά απαιτεί σιωπή απ'τους άλλους που δεν συμφωνούν μαζί της.Είναι και λίγο αυθόρμητη και τα λέει τσεκουράτα,αλλά προσπαθεί,μες στην ανεμοζάλη της να παραμείνει συνεπής στις αρχές και τις αντιθέσεις,συγγνώμη,συνεπής στις θέσεις της που κουτουλάνε λίγο μεταξύ τους.Αλλά τι τα θες;Το κορίτσι είναι γνήσια καλλιτέχνης και μαζί με τον καλλιτέχνη σέρνονται και τέτοιου είδους αντιφατικά βάσανα.
Οπότε,σας δίνει μεν το δικαίωμα η δικαιωματίστρια ανευ υποχρεώσεων Μποφίλιου να συνεχίσετε να πετάτε τη λάσπη σας[πάλι καλά που δεν δήλωσε ότι...παρερμηνεύθηκαν οι δηλώσεις της-το μόνο πράγμα που ξέφυγε απο την λαϊκίστικη στερεοτυπία της],να λυσσάτε εναντίον της[η δική της λύσσα για συνέπεια αρχών και θέσεων λέγεται πάθος,η δική σας,εσάς που κριτικάρετε,λέγεται λύσσα κακιά]και ν'αποδεικνύετε τον...βαθύ σεξισμό σας.Τι κι αν πρώτη η Νατάσα δήλωσε ότι:Μακάρι να υπήρχε ένας ηγέτης να τα παρατήσω όλα και να πάω μαζί του στο βουνό.Αλλά τώρα αισθάνομαι εντελώς παροπλισμένη.
Περιμένει τον αντάρτη των βουνών,τον έχει φανταστεί στο μυαλό της μόνο γένος αρσενικού-εξ ου κι ίσως αισθάνεται παροπλισμένη.Αυτή μόνο θα τον υπηρετήσει,θα παρατήσει την καριέρα στο τραγούδι και θα τραβήξει μαζί του στο βουνό να του πλένει την αντάρτικη καραβάνα,να του πλέκει πουλόβερ και να του τραγουδά αντάρτικα τραγούδια[όπως βλέπουμε και στο τουίτ,υπάρχει κόσμος που την υποστηρίζει πολιτικά αλλά όχι τραγουδοπολιτισμικά.Μακάρι,για την καριέρα της,να βρεθεί ο βουνίσιος ηγέτης που,και θα κάνει την επανάσταση,και θα δώσει άλλο στροφή στη τραγουδιστική καριέρα της].
Γιατί...παλιοσεξιστές που τολμάτε να κριτικάρετε τις δηλώσεις της Νατάσας,μια τέτοιου είδους επανάσταση που ονειρεύεται με κανονικοποιημένο τεστοστερονισμό η Νατάσα,γίνεται μόνο απο άντρες με το άλφα κεφαλαίο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου